ישיבה נכונה בשירותים – למה היא חשובה?

האם אפשר להקל ולשמור על רצפת האגן שלנו בשירותים? ועל ידי כך אפילו לתרגל נשימות לקראת הלידה?

התשובה היא כן!

כאשר אנחנו עוצרים את הנשימה ולוחצים, כך רוב האנשים מתפנים בשירותים, מופעל לחץ גדול על רצפת האגן. נסו בלחיצה להוציא אויר מהפה כאשר אתן מייצרות עיגול בין האצבע לאגודל בערך ככה:

דבר נוסף שמאוד יכול להקל על רצפת האגן שלכן ועל הזמן שלכן בשירותים הוא שרפרף- כן כן קראת נכון. מבחינה פיזיולוגית קל ונכון יותר לגוף לעשות את צרכיו כאשר הרגליים נמצאות ב-35 מעלות ולא ב-90 מעלות כפי שקורה כאשר אנו יושבים על האסלה.

זכרי שבימי קדם וכשאנו יוצאים לטבע, כדי לעשות צרכים כורעים כדי לעשות את הצרכים והרגליים נמצאות ב-35 מעלות.

ראי תמונה:

אז מה בעצם עלייך לעשות עכשיו?

באמת שלא הרבה- רק לקפוץ לחנות הקרובה לביתך ולקנות שרפרף ולהתחיל לנשוף, את תרגישי גם שיפור בחוויה וגם תשמרי על רצפת האגן שלך.

מה יש עוד פלוס?!

בוודאי שיש עוד פלוס- את הנשימות שאת מתרגלת בשירותים תצטרכי בחדר הלידה ואין חכם כבעל ניסיון.

*שתפי גם את הגבר שלך, הישיבה הזו נכונה ל-כ-ו-ל-ם.

*מה שקורה בתוך הגוף

(למעלה ישיבה ב- 90 מעלות, למטה ישיבה ב-35 מעלות).

סרטון חמוד שמראה בדיוק למה יותר קל כאשר הרגליים מונחות על שרפרף.

חזרה למאמרים ראשי

www.StrongMama.co.il

2019-02-03T21:29:22+00:00