AboutStrongMama2019-02-03T21:25:52+00:00

אני ו- 

היי, שמי גל וכושר תמיד היה חלק ממני.

זה התחיל כילדה פעלתנית במושב, המשיך בנבחרת האתלטיקה הקלה בבית הספר, בצבא כלוחמת וקצינה ובשנים האחרונות כמאמנת כושר מוסמכת על ידי מכון וינגייט.

עיקר העיסוק שלי כיום הוא אימון לנשים בהיריון ונשים לאחר לידה, תחום שהוא מאוד חשוב בעיניי אשר ניתן דרכו לשפר משמעותית את חווית ההיריון.

במסגרת זו אני מעבירה אימונים אישיים ומלווה בכל שלבי ההיריון ולאחר הלידה.

למה בחרתי להתמקד דווקא בתחום הזה?

במסגרת היותי מדריכת סטודיו הגיעו אליי מידי פעם גם נשים בהריון, הרגשתי שהכלים המעטים מאוד שנתנו לי במסגרת הקורס למדריכי כושר לא מספיקים. החלטתי להעמיק בנושא, רק כדי שאוכל לתת מענה בשיעורים, ונרשמתי לקורס מעמיק בקמפוס שיאים שאורכו כ-3 וחצי חודשים.
בקורס נפתחתי לעולם שלם ומדהים בעיני. העולם הזה כל כך קסם לי והבנתי כמה אפשר לעזור פיזית ובריאותית לנשים בהריון ולאחר לידה, כמה זה חשוב לעשות את זה בצורה נכונה ובטוחה ועד כמה נכון המשפט "נפש בריאה בגוף בריא".

 למה באמת חשוב להתאמן נכון בתקופה זו?

גוף האישה עובר שינויים פיזיולוגים רבים בהריון ולכן צריך לדעת על מה לשים דגש באימון, למשל, באימון אני משלבת גם הכנה פיזית ללידה עצמה על מנת שתנוחות הלידה יהיו מוכרות ולשרירים יהיה קל יותר במהלך הלידה. מעבר לכך, הליווי במהלך ההיריון גורם לכך שלאחר הלידה יהיה לגוף קל יותר לחזור לעצמו, למשל ברגע שמחזקים לאורך כל ההיריון את שריר רצפת האגן – לאחר הלידה יותר קל לעבוד על השריר ולחזק אותו (ראי מאמר על רצפת האגן).

לאחר הלידה החשיבות של חזרה בטוחה ומתונה לשגרת אימונים היא עליונה. ההבנה שעל הגוף עבר משהו פיזיולוגי אחר ואי אפשר להתחיל לרוץ יום אחרי הלידה, כפי שאולי היית רגילה לפני כן, היא קריטית וזאת מכיוון שיש דברים שצריך לשקם לפני שחוזרים לשגרה.
נעשה זאת יחד על ידי הקשבה לך ולגופך ונבנה תוכנית הדרגתית שמתאימה במיוחד בשבילך לחזרה לגופך וגזרתך.

"אימון נכון בזמן ההיריון ולאחר הלידה 

     משפר משמעותית את הדרך בה את חווה את

התקופה המיוחדת של ההיריון, הלידה ופרק ההתאקלמות שלאחריה."

      מעניקה מענה מקצועי של אימוני כושר לנשים בהריון ולאחר לידה.
                                                         בשיטה שלנו מתאימים את האימונים לכל שלב בו את נמצאת,

                                                                                              מתוך אמונה שאת יכולה להיות 'חזקה בכל שלב'.

במשפחת , האימונים פונקציונאלים, כלומר ממוקדים בחיזוק התנועות שאת מבצעת ביום יום לחיזוקך כאישה וכאמא.

האימונים האישיים מתקיימים אצלנו בסטודיו ומלווים בתוכנית אימונים אישית אותה תקבלי ותוכלי לבצע גם לבד.
אנו שמים דגש על יצירת תרגילים שאת אוהבת ומתחברת על מנת שתוכלי להתמיד ולהגיע לתוצאות שאת רוצה בהנאה.
התרגילים נקבעים לאחר תשאול ושיח בהתאם למצבך הבריאותי, רמת הכושר שלך והיעדים אותם את רוצה להשיג.

אימון כושר המחזק את השרירים ,

ומכין את הגוף בצורה המיטבית לקראת ההיריון.

האימון, נבנה ומותאם במיוחד עבורך.

אימון כושר המחזק את השרירים ,

ומכין את הגוף בצורה המיטבית לקראת ההיריון.

האימון, נבנה ומותאם במיוחד עבורך.

אימון שמחזק את השרירים

ומכין את הגוף לקראת הלידה
(גם תנוחות לידה).
כושר בהיריון מסייע בדברים רבים,

ביניהם הפחתה ואף מניעת כאבי גב,
הפחתה או מניעה של בצקות,

זרימת דם טובה יותר ועוד.

צרי קשר