[fusion_imageframe image_id="5779" max_width="" style_type="none" stylecolor="" hover_type="none" bordersize="" bordercolor="" borderradius="" align="none" lightbox="no" gallery_id="" lightbox_image="" alt="" link="" linktarget="_self" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" animation_type="" animation_direction="left" animation_speed="0.3" animation_offset=""]https://strongmama.co.il/wp-content/uploads/2020/01/about-us-sign.png[/fusion_imageframe]

[fusion_title margin_top="" margin_bottom="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" size="1" content_align="center" style_type="default" sep_color=""]

לקראת הריון? בהריון? אחרי לידה? ורוצה להיות חזקה גמישה ובכושר גופני מעולה!

[/fusion_title]

מרכז הכושר Strong Mama הוא הבית עבורך.

נלווה אותך באימוני כושר, אישיים או קבוצתיים, המתאימים בדיוק לשלב בו את נמצאת.

נעבוד על חיזוק הגוף והגמשתו ותלמדי הרגלים נכונים להתנהלות נכונה עם הגוף ביום יום בשלבים השונים.

[fusion_title margin_top="" margin_bottom="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" size="2" content_align="left" style_type="default" sep_color=""]

לקראת הריון?

[/fusion_title]

זמן אידאלי להתחיל לחזק את השרירים כהכנה להריון ולשינויים שאיתם גופך יצטרך להתמודד.

נתמקד ב:
• שיפור הכושר האירובי והשרירי- סיבולת לב ריאה, העלאת דופק, חיזוק השרירים – ובפרט
שרירים שיעזרו לך במהלך ההיריון .
• שיפור הגמישות וטווחי התנועה- ביצוע תנועות בטווח תנועה מלא כך שכל הגוף עובד .
• שיפור היציבה והתפקוד התנועתי- עמידה, לימוד של ביצוע הרמות במצב גוף נכון ובריא.
• מניעת גורמי סיכון בריאותיים- סוכרת, לחץ דם וכד ' .
• הפחתת מסת השומן והעלאת מסת השרי ר- הרכב גוף בריא .
• חיזוק שרירי הליבה- האחראים על דברים כמו היציבה של הגוף .
• שיפור היכולת העצבית שרירית – זריזות, קואורדינציה, שיווי משקל וכד.'
• הכנה לקראת שינויים- תדעי מה ישתנה בגופך ותלמדי הרגלים נכונים יותר שחשובים כל
כך לתקופת ההיריון.

[fusion_title margin_top="" margin_bottom="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" size="2" content_align="left" style_type="default" sep_color=""]

בהריון?

[/fusion_title]

חשוב לשמור על כושר במהלך ההיריון, לשמירה על גוף בריא ומאוזן והכנתו לקראת הלידה .

      גם אם לא התאמנת לפני כן תוכלי להתחיל להתאמן בכל שלב של ההיריון על-ידי התאמה אישית .

נתמקד ב:
• שיפור הכושר האירובי ושרירי- סיבולת לב ריאה, העלאת דופק, חיזוק השרירים – כך שגם
כשהבטן תהיה גדולה תוכלי לתפקד טוב ביום יום וגם לאחר הלידה יהיה לך קל יותר לחזור
לשגרה .
• שיפור הגמישות וטווחי התנועה- ביצוע תנועות בטווח תנועה מלא כך שכל הגוף עובד .
• שיפור היציבה והתפקוד התנועתי- עמידה, לימוד של ביצוע הרמות במצב גוף נכון ובריא.
• מניעת גורמי סיכון בריאותיים ותופעות לא נעימות- סוכרת, לחץ דם, בצקות, ורידים,
טחורים וכד.'
• הפחתת מסת השומן והעלאת מסת השריר- נשמור על הרכב גוף תקין ובריא לאורך
ההיריון .
• חיזוק שרירי הליבה- האחראים על דברים כמו היציבה של הגוף .
• שיפור היכולת העצבית שרירית – קואורדינציה, שיווי משק ל החשוב כל כך כאשר מרכז
הכובד הולך ומשתנה ככל שההיריון מתקדם .
• הכנה פיזית לקראת הלידה- תלמדי תרגילים אותם תוכלי לבצע בחדר הלידה כדי לעזור
למהלך הלידה .

[fusion_imageframe image_id="5806" max_width="" style_type="none" stylecolor="" hover_type="none" bordersize="" bordercolor="" borderradius="" align="none" lightbox="no" gallery_id="" lightbox_image="" alt="" link="" linktarget="_self" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" animation_type="" animation_direction="left" animation_speed="0.3" animation_offset=""]https://strongmama.co.il/wp-content/uploads/2020/01/Untitled-1.png[/fusion_imageframe]
[fusion_title margin_top="" margin_bottom="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" size="1" content_align="center" style_type="default" sep_color=""]

ילדת? מזל טוב !

[/fusion_title]

זה הרגע להתחיל לשקם את הגוף בצורה הדרגתית בהתאמה אישית עם תוצאות מהירות .

• חיזוק ושיקום – הגוף והשרירים בהדרגה ובאהבה . בדיקת היפרדות שרירי הבטן והתחלה בתהליך שיקום רצפת האגן .
• הפעלה נכונה של הגוף ביום יום- תלמדי כיצד להפעיל נכון את הגוף בפעולות היום יומיות
החדשות שלך (הרמה, האכלה, הנקה, החתלה… )
• שיפור הכושר האירובי ושרירי- סיבולת לב ריאה, העלאת דופק, חיזוק השרירים – ובפרט תנועות שיעזרו לך בתפקוד היום יומי .
• שיפור הגמישות וטווחי התנועה- ביצוע תנועות בטווח תנועה מלא כך שכל הגוף עובד .
• שיפור היציבה והתפקוד התנועתי- עמידה, לימוד של ביצוע הרמות במצב גוף נכון ובריא.
• מניעת גורמי סיכון בריאותיים- סוכרת, לחץ דם וכד' .
• הפחתת מסת השומן והעלאת מסת השריר- הרכב גוף בריא .
• חיזוק שרירי הליבה- האחראים על דברים כמו היציבה של הגוף .
• שיפור היכולת העצבית שרירית – זריזות, קואורדינציה, שיווי משקל וכד.'

[fusion_imageframe image_id="5747" max_width="" style_type="none" stylecolor="" hover_type="none" bordersize="" bordercolor="" borderradius="" align="center" lightbox="no" gallery_id="" lightbox_image="" alt="" link="" linktarget="_self" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" animation_type="" animation_direction="left" animation_speed="0.3" animation_offset=""]https://strongmama.co.il/wp-content/uploads/2020/01/GalAboutUS.png[/fusion_imageframe]

שמי גל שחם. מגיל צעיר אני מתאמנת ומתחרה בריצות ארוכות וספורט תמיד היה חלק ממני.
כשהפכתי לקצינת לוחמות בצה"ל עסקתי בהעצמה נשית והבאת נשים לבטא את היכולות שלהן
ולהאמין בעצמן.

כיום אני מאמנת כושר בהסמכת מכון וינגייט; מאמנת כושר מוסמכת לנשים בהיריון ולאחר לידה
מקמפוס שיאים; בוגרת קורס מאסטר טריינר (מאמן בכיר) של קמפוס שיאים .

הקמתי את Strong Mama כי אני מאמינה ש :

• כל אישה צריכה ויכולה להרגיש טוב עם עצמה ועם הגוף שלה ולהיות מוכנה להכיל באהבה את השינויים שיחולו בו במהלך ההיריון ולאחר הלידה .
• כל אישה צריכה להיות חזקה בזכות עצמה, להיות מסוגלת לבצע את הדברים שהיא רוצה לבצע.
• על כל אישה לקבל את הגוף שלה באהבה ומתוך זה, לרצות לעזור לו להרגיש חיוני, מלא
חיים, בריא ופעלתן. שיהיה לגוף טוב, שהוא ירגיש טוב וכך גם אותה אישה תרגיש טוב
בתוכו. זה הבית שלה, שתשמור עליו. ב תקופת ההיריון ולאחריו נכונים לגוף אתגרים, אבל
ככל שנהיה שם ונעשה את המקסימום כדי לחזק אותו בתקופה הזו כמה שניתן – יהיה לו וכך
גם לאישה יותר קל ונעים בתקופה הזו .
• יוגה או פילאטיס זה נחמד ואפשר כמובן לעשו ת, אבל ממש לא חובה לעצור שם חשוב גם
לחזק את השרירי ם ולא לפחד לעשות עבודה קצת יותר חזקה .
• אימון נכון ומותאם תוך כדי הקשבה לגוף יכול לשפר משמעותית את הדרך בה את חווה את
התקופה המיוחדת של ההיריון, הלידה ופרק ההתאקלמות שלאחריה .יריון, הלידה ופרק ההתאקלמות שלאחריה .

אנחנו ב StrongMama נשמח ללוות אותך בתקופה הכי משמעותית בחייך.  צרי איתנו קשר – 😊.

[fusion_imageframe image_id="5794" max_width="" style_type="none" stylecolor="" hover_type="none" bordersize="0px" bordercolor="" borderradius="" align="center" lightbox="yes" gallery_id="" lightbox_image="" alt="" link="" linktarget="_self" hide_on_mobile="no" class="" id="" animation_type="" animation_direction="down" animation_speed="1.0" animation_offset=""]https://strongmama.co.il/wp-content/uploads/2020/01/LOGOWITHSLOGANpreg.png[/fusion_imageframe]
[fusion_imageframe image_id="5798" max_width="" style_type="none" stylecolor="" hover_type="none" bordersize="0px" bordercolor="" borderradius="" align="center" lightbox="yes" gallery_id="" lightbox_image="" alt="" link="" linktarget="_self" hide_on_mobile="no" class="" id="" animation_type="" animation_direction="down" animation_speed="1.0" animation_offset=""]https://strongmama.co.il/wp-content/uploads/2020/01/LOGOWITHSLOGANbefore.png[/fusion_imageframe]
[fusion_imageframe image_id="5796" max_width="" style_type="none" stylecolor="" hover_type="none" bordersize="0px" bordercolor="" borderradius="" align="center" lightbox="yes" gallery_id="" lightbox_image="" alt="" link="" linktarget="_self" hide_on_mobile="no" class="" id="" animation_type="" animation_direction="down" animation_speed="0.1" animation_offset=""]https://strongmama.co.il/wp-content/uploads/2020/01/LOGOWITHSLOGANafter.png[/fusion_imageframe]
צרי קשר