fbpx

שאלות נפוצות

כל מה שצריך לדעת לפני שמצטרפים למשפחת סטרונג-מאמא.
במידה ויש לך שאלות נוספות, אל תהססי ליצור איתנו קשר.

האימונים נבנים בהתאמה לתקופות השונות שאת עוברת ומשלבים בתוכם אלמנטים כמו עבודה על חיזוק השרירים והגוף, תרגול קואורדינציה, שיווי משקל ושחרור ועוד.

השיטה שלנו נבנתה כך שהאימון יכלול את כל המרכיבים שאישה צריכה לפי השלב בו היא נמצאת ואינו אימון ממוקד יוגה או פילאטיס אלא אימון שמכיל אלמנטים וכלים שונים ממגוון סוגי הפעילות הגופנית.

שיטת Strong Mama מאגדת, מתוך הניסיון שצברנו והידע המקצועי שלנו, את כל מה שראינו לנכון לשלב באימונים של כל אחד מהשלבים. השיטה בין היתר כוללת עבודה על חיזוק השרירים והגוף, תרגול קואורדינציה ושיווי משקל ושחרור שמכיל מתיחות והרפיה. האימון מכיל אלמנטים וכלים שונים מעולם הפעילות הגופנית וכמובן בהתאמה לשלבי בו את נמצאת. השיטה מתאימה לכל אישה לקראת הריון, בהריון, ולאחר לידה ללא רקע חריג (להריוניות מביניכן - בהריון תקין), שמעוניינת לשפר את המצב הגופני והכושר שלה בכל אחת מהתקופות הנ"ל.

המנוי הקבוצתי הוא מנוי ל-30 ימים ומתחיל ביום בו רכשת את המנוי.

המנוי מאפשר כניסה חופשית לכלל האימונים הקבוצתיים בקטגוריה שלך (לקראת הריון/ הריון/ אחרי לידה) באונליין או בסטודיו לפי סוג המנוי שרכשת.

המנוי מתחדש באופן אוטומטי עד שתבקשי להפסיק אותו (יש להודיע לפחות 5 ימים לפני מועד החידוש).

אם בחרת להשתתף באימון הקבוצתי, תקבלי לאחר ביצוע הרישום מייל המכיל שאלון הכרות והצהרת בריאות. מיד לאחר שתמלאי אותם, תצטרפי לקבוצת וואטסאפ המיועדת לקבלת מידע ועדכונים בלבד. במידה ובחרת להצטרף לאימון מסוג אונליין (ZOOM) תקבלי בקבוצה גם קישורים יומיים לאימונים.

האימונים שלנו בזום מוקפדים מאוד ואנחנו משתמשים בכמה דברים כדי לוודא תנועה נכונה:

  1. שליחת סרטונים המלמדים בקפידה כיצד לבצע את התנועות וכך אפשר להתאמן בבית מול המראה.
  2. מתן משוב ותיקונים תוך כדי האימון בלייב. מומלץ למקם את המצלמה באזור בו יש תאורה טובה ושניתן לראות את כל הגוף.
  3. מענה על שאלון הכרות- באמצעות שאלון ההכרות אנחנו לומדים להכיר אותך בעיקר מבחינה פיזיולוגית על מנת שנוכל לתת מענה טוב יותר לכל אחת ואחת במהלך האימון. חשוב שתפרטי כמה שיותר על רקע ספורטיבי/ בעיות/ כאבים שיש לך.
  4. תקשורת- זמינים טלפונית במהלך היום לשאלות. אם יש בעיות מסוימות עם תרגילים מסוימים או כאבים נא לדווח מיידית כדי שנוכל לפתור זאת ללא דיחוי על ידי הכוונה ספציפית.

כמו חומצה פולית 🙂 זמן טוב להתחיל ולהרגיש שהגוף מתחזק זה 3 חודשים לפני הכניסה להריון, אבל מאחר וזה לא מדע מדויק ואין פסול בלהכין את הגוף עוד לפני כן (ההיפך הוא הנכון) גם שנה לפני ההריון זה זמן טוב להגיע.

אימונים אלו מיועדים לנשים המתכננות להיכנס להריון בשנה הקרובה ורוצות להכין את גופן לקראת התהליך.

האימון מוכוון למטרה ספציפית ובנוי כך שכשתיכנסי להריון הגוף יהיה במצב האולטימטיבי לקראת התקופה הנפלאה הזו.

באימון נחזק ונכין את הגוף לקראת ההריון, נשפר את תהליך קליטת ההריון בגוף וניצור בסיס טוב וחזק לשמירה על משקל תקין בהריון.

אימונים בתקופת ההריון, בין אם התאמנת לפניו ובין אם לאו, הם מבורכים ויכולים לעשות הרבה טוב בתנאי שיודעים איך לעשות אותם נכון.

יש מעט דברים שיכולים להיות מסוכנים לך ולעובר ולכן חשוב ביותר שמי שמעביר אימון לנשים בהריון ידע להימנע מהם!

יש תרגילים שלא מסוכנים לך ולעובר אך מומלץ לא לבצע אותם מסיבות אחרות. לדוגמא כשתרגיל פוגע ברצפת האגן וכתוצאה מכך יהיו לך דליפות שתן או נזק שייקח הרבה זמן לתקן. לכן חשוב לעבוד בהתאם.

צריך להבין שבתקופה זו הפיזיולוגיה של הגוף משתנה, בין אם זה נשימתית או פיזית, וצריך להתאים את האימון למצב זה.

בין ההרצאות המתקיימות בסטודיו, יש הרצאה הממוקדת בנושא זה. כדאי לעקוב ב-לו"ז ולראות מתי מתקיימת ההרצאה הבאה או לבקש הקלטה.

התשובה הכללית היא כן! אבל, צריך לדעת מה מותר ומה פחות כדאי וכמובן לבנות את האימונים בצורה מתאימה. כלל האצבע הנפוץ של "מותר לעשות בהריון את מה שהיית רגילה לעשות לפני ההריון" לא בכל המקרים נכון. אם לא התאמנת לפני ההריון אין שום מניעה (ההיפך הוא הנכון!) להתאמן בתקופת ההריון, כשעושים את זה בצורה נכונה זה יכול לעשות רק טוב לך, לגופך ולעובר.

אצל כל אחת זה משתנה לפי ההרגשה והמצב הפיזי. ככלל, לאחר לידה ואגינאלית יש להמתין 6 שבועות וללכת להיבדק אצל הרופא כדי לקבל אישור. לאחר לידה בניתוח קיסרי יש להמתין בדרך כלל כ-8 שבועות מהלידה וכמובן להיבדק אצל הרופא לפני תחילת האימונים.

לא, אין צורך בציוד מיוחד. אנחנו משתמשות באימון בדברים כמו כיסא, בקבוקי מים וכד'. לאחר ההרשמה תקבלי מייל ובו רשימה עם הציוד שצריך להיות בהישג יד בכל אימון (כאמור למשל כיסא).

יש אימוני קונספט של גומיה, אפשר לרכוש דרך האתר או בכל חנות ספורט.

כמובן! סטרונג-מאמא הוא סטודיו שהוקם במיוחד עבור אימונים מסוג זה. מעבר לכך שהשיטה שלנו בנויה מאימונים המתאימים במיוחד לנשים בשלבים אלו, המאמנות שלנו כמובן בעלות הכשרה מתאימה וידע רב בתחום.

באימוני הבוקר שלנו בסטודיו לאמהות טריות ניתן להגיע יחד עם הבייבי 🙂