fbpx
Toilelts
גל שחם

גל שחם

מייסדת STRONGMAMA

ישיבה נכונה בשירותים

האם אפשר להקל ולשמור על רצפת האגן שלנו בשירותים?

התשובה היא כן!
ואולי תופתעי לגלות, אבל אפשר אפילו לתרגל על ידי כך נשימות לקראת הלידה.

כאשר אנחנו עוצרים את הנשימה ולוחצים, כך רוב האנשים מתפנים בשירותים, מופעל לחץ גדול על רצפת האגן. נסו בלחיצה להוציא אויר מהפה כאשר אתן מייצרות עיגול בין האצבע לאגודל בערך ככה:

Hand forming an Okay sign with fingers

אז מה עוד אני יכולה לעשות?

דבר נוסף שמאוד יכול להקל על רצפת האגן שלכן ועל הזמן שלכן בשירותים הוא שרפרף- כן כן קראת נכון! מבחינה פיזיולוגית קל ונכון יותר לגוף לעשות את צרכיו כאשר הרגליים נמצאות ב-35 מעלות ולא ב-90 מעלות כפי שקורה כאשר אנו יושבים על האסלה.

זכרי שבימי קדם וכשאנו יוצאים לטבע, כדי לעשות צרכים קורעים כדי לעשות את הצרכים והרגליים נמצאות ב-35 מעלות.

how to properly sit on the toilet. an illustration
איך לשבת נכון בשירותים, אילוסטרציה

אז מה בעצם עליי לעשות עכשיו?

באמת שלא הרבה – רק לקפוץ לחנות הקרובה לביתך ולקנות שרפרף ולהתחיל לנשוף, את תרגישי גם שיפור בחוויה וגם תשמרי על רצפת האגן שלך. 

ומה זה קשור לחדר לידה?!

את הנשימות שאת מתרגלת בשירותים תצטרכי בחדר הלידה ואין חכם כבעל ניסיון.

טיפ קטן אחרון..

שתפי במידע הזה את הגבר שלך, את האישה שלך, חברות או משפחה – זה נכון לגבי כ-ו-ל-ם.

ולמקרה שעדיין לא השתכנעת...

סטרונג מאמא גם באינסטגרם!

הסטודיו הראשון מסוגו בארץ המתמחה באופן אקסקלוסיבי ובלעדי בכושר לנשים משלבי ההכנה להיריון, דרך שלבי ההיריון השונים ועד שנתיים אחרי.

צרי קשר